Δευτέρα 4 Μαΐου 2020

Επανάληψη- Μπ, μπ


Καλή μας μέρα παιδιά μου και καλή μας εβδομάδα!!

Είστε έτοιμοι για το επόμενο μας ταξίδι;

 Θα σας γράψω ένα ένα τα βήματα που πρέπει να 

ακολουθήσετε.

1.Φέρνω μαζί μου τα βιβλία της Γλώσσας και τα 

αφήνω δίπλα μου στο γραφείο.

2.Φέρνω επίσης ένα τετράδιο, ένα μολύβι, μια γόμα 

και μια ξύστρα.

3. Κατεβαίνω με το ποντίκι μου και βρίσκω το 

χρωματιστό Μπ μπ.

4. Βρίσκω και πατώ ένα ένα όλα τα κρυφά 

κουμπάκια.


Προσέχω να πατήσω σιγά σιγά όλα τα κουμπάκια 

και να κάνω ό,τι μου λένε.



5. Ό,τι έγραψα στο τετράδιο το βγάζω φωτογραφία 

και το στέλνω στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της 

δασκάλας μου.

6. Σε σχόλιο γράφω τι μου περισσότερο από αυτά 

που είδα, έπαιξα κι άκουσα.

Πολλά φιλιά

Η δασκάλα σας

Δέσποινα Αυγουστινάκη


















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου